Daca nu esti deja obisnuit sa dormi pe partea stanga Afla de ce ar trebui sa o faci!!

După o zi lungă și obositoare la locul de muncă, în care ai rulat pe toate părțile, stând în picioare timp de cel puțin 5-6 ore, nimic nu este mai plăcut decât gândul că acasă te așteaptă un pat în care te poţi odihni. Pentru cei mai mulți oameni camera de dormit este sanctuarul lor, templele lor, locul în care se pot relaxa şi odihni în pace… Este, pur și simplu, locul în care ne petrecem cel mai mult timp. În medie, o persoană are nevoie de cel puțin 8 ore de somn pe zi. Ghidându-ne după acest fapt rezulta că o treime din viața noastră o petrecem dormind…creatively-designed-bedrooms-4.jpg

În general, știm că nimic nu poate înlocui somnul pe timp de noapte și pacea nocturnă. Este vital să se mențină sănătatea și bunăstarea, atât mental cât și fizic, și nu știu dacă știți, dar poziția în care ne aflăm când dormim, ar putea fi prea importantă și poate afecta sănătatea.

Există mai multe moduri diferite în care oameni preferă să doarmă. Cele mai comune par a fi pe partea stângă sau pe partea dreaptă, pe spate, și ghemuit în poziție fetală. Fiecare poziţie în parte afectează sănătatea în moduri diferite, care pot fi bune sau rele. De exemplu, dormind pe spate poate fi periculos pentru persoanele care au astm şi/sau apnee în somn, deoarece crește riscurile asociate cu dificultăți de respirație. În mod alternativ, dormind pe partea dreaptă poate agrava probleme digestive și sfârșesc prin a le face mult mai rău. Aceste efecte negative și probleme de somn cauzează nu numai lipsa calităţii somnului, dar şi cantitatea acestuia.7752688_this-is-why-you-should-be-sleeping-on-your_9be6a938_m

Partea pe care să dormim cea mai indicată de departe care aduce cele mai multe beneficii sănătăţii decât toate celelalte poziții de somn în ceea ce privește beneficiile pe care le are asupra sănătăţii noastre corporale, este partea stângă. Dormitul pe partea stângă poate face multe lucruri, inclusiv ajutându-ne să digerăm mai bine și mai ușor. Acesta îmbunătățește sistemul digestiv prin care se permite organismului să extragă elementele nutritive și să elimine toxinele mai rapid și mai eficient. În plus, aceasta afectează, de asemenea, circulația noastră și sănătatea cardiovasculară, deoarece inima este mai capabil să pompeze în jos, iar sângele circulă mai eficient înapoi la inimă.

În plus, poziția din partea stângă, de asemenea, permite bilei și deșeurilor să călătorească mai liber prin corp şi ajuta la îmbunătăţirea funcţiei splinei. Acest lucru are ca rezultat un mai bună drenaj limfatic și mai multe toxine părăsind corpul, cu mai puțin stres și un impact negativ asupra sănătății noastre în general.sfsfdfdssffsfs_edited-1.jpg

Dacă nu dormi pe partea stângă deja, ar trebui să încerci să faci trecerea cât mai curând posibil. Fiecare dintre noi avem un mod obișnuit, preferat să adormim și poate fi greu să te dezveţi de acest obicei, dar este posibil să se schimbe cu câteva ajustări minore. Îţi poţi antrena corpul să doarmă pe partea stângă prin aprinderea unei lumini pe partea dreaptă a unde dormi. Corpul tău va dori în mod natural să se întoarcă departe de sursa de lumină și, prin urmare, va porni spre partea stângă. Există o mulțime de alte modalităţii de care oamenii s-au folosit pentru a schimba în mod eficient pozițiile de somn, trebuie doar să afli unul care probabil va funcţiona pentru tine. În cazul în care dormitul pe partea stângă îmbunătățește sănătatea și promovează un somn mai bun, de ce nu ai vrea să o faci!

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s