15 Trucuri Ciudate De a Pierde În Greutate! Chiar Funcţionează!

 

Toată lumea vrea piardă kilograme pe calea ușoară. Aici sunt 15 strategii simple.

LUAŢI VITAMINA A

Într-un studiu publicat în Internaţional Journal of Obesity, cercetătorii au atribuit 96 de femei obeze pentru a lua multivitamine, suplimente de calciu, sau placebo, timp de 26 de săptămâni. Grupul cu vitamine s-a ridicat, cu grăsime corporală semnificativ mai mică decât celelalte grupuri. ” Este posibil ca unii oameni să mănânce mai mult, deoarece ei caută anumite substanțe nutritive “, spune Louis J. Aronne, director al Programului de Control al Greutatea Comprehensive la New York- Presbyterian Hospital/Weill Cornell Medical Center din New York City. Cu toate că a lua o singură vitamina nu este un plan de pierdere în greutate valabil, spune el, acest lucru ar putea reduce nevoia de a consuma la fel de mult de alimente.

Staţi în locul potrivit

Cocktail-uri Happy Hour sau cine în oraş sunt în esenţă bune invitaţii la a mânca prea mult. Ţinteşte un loc la capătul mesei dacă poţi deoarece mijlocul mesei va fi întotdeauna burduşit de toate felurile apetisante ale dineului.

Citiţi-vă e-mailul

Inbox-ul poate fi un loc util pentru a găsi explozii de e-mail de nutriție. ” Sunt ticsite cu trucuri inteligente “, spune nutriționistul New Yorkez Joy Bauer, autorul Joy Bauer Cura alimentare (Rodale), care trimite propriul sfat zilnic prin joybauer.com. Abonaţi-vă la site-uri care trimit sfaturi de nutriţie prin e-mail.

Stingeţi luminile

Experimentând mai mult întuneric noaptea, corpul ar putea deveni mai uşor. Cercetătorii de la Ohio State University au descoperit că şorecii care dorm în întuneric complet sunt mult mai puțin predispuşi la obezitate decât cei care moţăie în lumină puternică sau iluminare slabă (de exemplu, un ecran de televizor). Laura Fonken, studenta la neuroştiinţă care a condus studiul, spune că şoarecii care au dormit cu expunerea la lumină mănâncă la ore ciudate (echivalentul a mânca târziu – noapte).

Renunţaţi la vină

După o masă sănătoasă, nu îţi face mustrări de conştiinţă, spune Kristin Neff, profesor de dezvoltare umană şi cultură la Universitatea din Texas, Austin şi autorul cărţii Compasiunea de Sine (William Morrow). Persoanele care ţin diete sunt predispuse să mănânce mai mult din cauza stresului (incluzând vina pentru ce ai mâncat deja).

Uitati-va mai putin la televizor

Un adult in medie petrece un timp enorm de cinci ore pe zi în fața televizorului. Cand cercetatorii au folosit un sistem electronic de blocare pentru a obliga caini de vanatoare care se uitau televizor, sa vizioneze cu pana la 50% mai putin timp, participantii au ars o medie de mai mult de 119 de calorii pe zi.

Luaţi gustările corespunzător

Bauer observă că alimentele integrale neprelucrate ” necesită mai multă energie pentru a se digera decât alimentele rafinate, astfel încât să arzi mai multe calorii atunci când le mănânci. Prin schimburi simple de alimente cum ar fi înlocuiţi orezul alb cu cel brun, sau un măr în loc de un suc, poate face o diferenţă semnificativă, în timp, în pierderea greutăţii.

Mâncaţi porţii mici

Un bufet cu îngheţată a fost scena unui studiu condus de Brian Wansink, directorul de la Universitatea Cornell Food and Brand Lab. Profesorilor de nutriţie şi studenţilor absolvenţi, li s-au dat boluri de 482 de grame respectiv 964 de grame, şi linguri pentru îngheţată de 56 respectiv 85 grame. Persoanele cu bolurile supradimensionate s-au servit cu până la 31% mai mult decât persoanele cu bolurile mici, iar cei din grupul cu boluri mari şi linguri mari s-au servit cu până la 57% mai mut decât cei cu ele mici.72592-smallv2-265016

Devino Picant

Atunci când, cercetătorii au pus o jumătate de linguriță de piper cayenne într-un bol de supă, oamenii au mâncat 60 de calorii mai puţin la următoarea masă, în medie, comparativ cu persoanele care au mâncat supa fără piper cayenne în ea, cu sau fără o pastilă de piper cayenne, potrivit studiului de la Universitatea Purdue în West Lafayette, Indiana. Oamenii de ştiinţă spun că piperul cayenne pare să revoluţioneze metabolismul atunci când este consumat în produsele alimentare, spre deosebire de înghiţirea lui în formă de pastile.

Păstrează pâinea la final

În lupta împotriva grăsimii, carbohidrații ar putea să nu joace un rol la fel de important precum momentul în care aceştia îşi aduc aportul. Într-un studiu israelian din anul 2011, 100 de persoane obeze au mers pe o dietă cu aproximativ 20 la sută proteine , 30 la sută grăsime, şi 50 la sută carbohidraţi. Primul grup a mâncat amidon pe tot parcursul zilei; grupul al doilea a păstrat mai mulți carbohidrați pentru cină. Șase luni mai târziu, grupul al doilea a raportat senzație de saturaţie în timpul zilei și au pierdut mai mult în greutate, grăsime corporală, și centimetri în zona abdominală.

Transpiraţi

Pe cât de virtuos suna acele 60 de minute de aerobic “este greu să dai jos greutate făcând exerciţii”, spune Aronne. Toate dovezile arată că trebuie redus numărul de calorii consumate pentru a pierde în greutate. Dar în afară de beneficiile sale vis a vis de sănătatea cardiovasculară şi mentală, sportul şi exerciţiul este cheia după ce ai pierdut câteva kilograme, pentru că “muşchii tăi compensează prin arderea a mai puţine calorii” ne avertizează Aronne. Un amestec de cardio și de tonifiere de cinci ori pe săptămână, va păstra zumzetul metabolismului.

Dormiţi într-o cameră răcoroasă

Un dormitor oarecum friguros ar putea îmbunătăţi atât somnul cât şi metabolismul. Un articol publicat în revista Recenziile Obezităţii a remarcat faptul că temperatura medie interioară a crescut în ultimele decenii. Mai mult, majoritatea dintre noi păstrează temperatura în echilibru în toată casa, împiedicând organismul să experimenteze schimbări de temperatură acesta fiind obligat să îşi înfunde propriul furnal de calorii. Dormind într-o cameră rece, este o modalitate foarte bună de a forța corpul tău să se încălzească timp de câteva ore “, spune Aronne. ” Vei arde calorii ca să te menții cald. ”

Beţi vin

Un studiu din anul 2010 de la Brigham si Womens Hospital din Boston, care a urmat mai mult de 19000 de femei pentru o medie de 13 de ani, a constatat că cele care beau una până la două băuturi alcoolice pe zi, pun mai puţine kilograme pe ele decât nebăutoarele sau cele care beau cantităţi mai mari de alcool. Creşterea in greutate a avut cele mai joase cote la băutoarele de vin. Desi cercetătorii nu pot explica în mod definitiv acest lucru, ei spun că subiecții care au sorbit un pahar sau doua au mâncat mai puţine calorii si ca femeile ard mai multe calorii după ce au băut decât bărbaţii.

 

Îndulceşte-te selectiv

Folosind în mod regulat îndulcitori înlocuitori ai zahărului te pot face să te simţi un sfânt, dar este un iad pentru talia ta, sugerează cercetările. Şoareci hrăniţi cu înlocuitori ai zahărului, cum ar fi zaharina ci zero calorii, într-un final au luat mai mult în greutate decât cei hrăniţi cu zahărul propriuzis. Oamenii de ştiinţă au speculat că datorită faptului că zahărul cel fals nu vine cu un aport de calorii, sistemul digestiv, confuz, nu reuşeşte să ardă caloriile şi să regleze aportul mâncării la fel cum ar face-o cu cea reală. Concluzia: ŢI-e mult mai bine cu o cantitate mică de zahăr natural, cumar fi un iaurt cu fructe.

Verifică-ţi medicamentele pentru alergii

Pentru unii oameni care iau medicamente pentru a controla alergii, creșterea în greutate poate fi la fel de comună ca un nas înfundat sau mâncărimi ale ochilor. Oamenii care iau antihistaminice sunt cu până la 4 kilograme în medie mai grei decât omologii lor netrataţi, a descoperit asociatul post-doctorand al universităţii de medicină Yale, Joseph Ratliff. Asta ar putea fi pentru că antihistaminicele de tip H1 precum Claritine blochează histaminele sistemului imunitar, ce joacă rol în apetit şi descompunerea grăsimilor. Injecţiile sau corticosteroizii, pot fi alternativă, dar pentru cei ale căror simptome sunt mai bine controlate de antihistaminice, vor trebui să îţi ţină dieta sub control şi să compenseze prin exerciţii fizice.

 

Sursa: http: //healthyworldrecipes.com/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s